Norsk Energis Årsmøte 2013

fredag, 10 mai 2013.

Fjordclipper-98x103Etter det faglige seminaret blir det båttur med middag på M/S FjordclipperNorsk Energis Generalforsamling og Årsmøte går av stabelen torsdag 6. juni. Hovedtema i det faglige seminaret er erfaringer fra bygging og drift av fornybare energianlegg. Bli med!

På seminaret får du blant annet høre om at Lillestrøm varmes opp av solen, at spillvarme fra Yara gir varme til Porsgrunn, at sjøen gir varme og kjøling til Fornebu, at Hafslund Varme har idriftsatt en av Norges største kjeler basert på Bioolje og om erfaringer fra Finnfjord AS, som har gjort en av de største satsningene innen spillvarmeutnyttelse i Norge.

Det blir også utdeling av EMIL-prisen (Norsk Energis energi- og miljøpris).

Etter det faglige seminaret bærer det ut på fjorden med M/S Fjordclipper for middagsservering og mingling.

Hele programmet finner du her.

Påmelding gjøres her.

Alle er velkommen, både medlemmer og ikke-medlemmer.
For deltagere fra medlemsbedrifter er hele arrangementet gratis for inntil fire personer, mens deltagere utover fire personer og deltagere fra ikke-medlemsbedrifter
betaler kr 500,- som inkluderer lunsj og middag.

Ta gjerne en titt i Årsrapporten for 2012. Her finner du også styrets beretning for 2012.

Eventuelle spørsmål kan rettes til Kari Holtebu, tlf. 22 06 18 20. Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

EMIL-prisen-2012-200xUniversitetet i Oslo ble tildelt EMIL-prisen 2012       Aarsmote-2012-6-200xCa 90 personer deltok på Norsk Energis årsmøte i 2012

Les gjerne saken om EMIL-prisen 2012