Årsmøte 2017

tirsdag, 02 mai 2017.

Generalforsamling i Norsk Energi og Årsmøte finner sted torsdag 8. juni. Hovedtemaet i det faglige seminaret er CO2-fangst. Bli med!

Bli med på Generalforsamlingen og Årsmøtet. Klikk for påmelding.  Dagen starter med Generalforsamling kl. 12.00 hos DS Louise på Aker Brygge, Oslo. Deretter følger lunsj og et faglig seminar der hovedtemaet er CO2-fangst med innlegg fra Norcem Brevik, Klemetsrudanlegget og Yara Porsgrunn. Videre får du høre om Statkraft Varme sin nye akkumulator for bedre å utnytte produsert energi fra avfallsforbrenning i fjernvarmenettet i Trondheim. Du får også høre om den nye energisentralen for effektiv varme og kjøleproduksjon på Ørland Flystasjon som Norsk Energi har designet. Helt til slutt i den faglige delen får vi høre hvem som blir vinner av Årets EMIL-pris (Norsk Energi sin Energi- og miljøpris).

FjordclipperBli med på NEs Årsmøte. Etter møtet serveres middag ombord på M/S Fjordclipper.Tradisjonen tro avsluttes dagen med en tur ut på fjorden med M/S Fjordclipper for middag og mingling.

Hele programmet finner du her.

Kllikk for påmelding.
Påmeldingsfrist: snarest.

Alle er velkommen, både medlemmer og ikke-medlemmer. (Mer informasjon om medlemskap)

For deltagere fra medlemsbedrifter er hele arrangementet gratis for inntil fire personer, mens deltagere utover fire personer og deltagere fra ikke-medlemsbedrifter betaler kr 500,- som inkluderer lunsj og middag.

Eventuelle spørsmål kan rettes til Kari Holtebu eller Anne Evensen.

Artikkelen er ajourført 01.06.2017.